30 Ocak 2015 Cuma

NEDEN BİR BLOG

Neden  bir blog çünkü yazmayı seviyorum.Yazdıkça duygularımı daha iyi anlamlandırabiliyorum.Uzun uzun cümleler kurup o cümlelere de zaman zaman kaybolup kendi mi de kaybede biliyorum. Ama şunu biliyorum. Bu blog bana iyi gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder