31 Ocak 2015 Cumartesi

SAYGI
      Söylemesi ne kadar kolay ama hayata geçirmek,saygıyı yaşatmak ve yaşamak bir o kadar zor.Zamanla artmasını istediğimiz ama geçirilen zaman çogaldıkça inadına azaltılır. Azaltılmış bu saygı ortamında mutlu yaşamanın tıkanmadan nefes almanı beklemek saygının önemini bilmemekle ilgili olmalı.
         Saygının tüketildiği ortamda yaşamaya mahkum bırakılan, zamanın yalnışlığından. Hasara uğrayacak minik yüreklerin ritmindeki ahenge kıyamamaktan kendine kıymak. O ilk atışları duyduğunda belki de yüreğinin derinliklerinde buna söz verdi bu ritmi bozmamaya bunun için kendini feda etmeye anne olmayı istediğin de karar vermişti belki de kim bilir.

30 Ocak 2015 Cuma

NEDEN BİR BLOG

Neden  bir blog çünkü yazmayı seviyorum.Yazdıkça duygularımı daha iyi anlamlandırabiliyorum.Uzun uzun cümleler kurup o cümlelere de zaman zaman kaybolup kendi mi de kaybede biliyorum. Ama şunu biliyorum. Bu blog bana iyi gelecek.